Friday, July 31, 2009

D'BLESS

Makanan berfungsi yang lengkap



d-bless mengandungi ekstrak daripada tumbuhan semulajadi dan bahan makanan mewah serta garam-garam tisu berasaskan Bio-Teknologi yang telah teruji lebih 300 tahun yang dipelopori oleh Prof. Dr. Samuel Hahemann (Pengasas Bio-Teknologi - Homeopathy dari German - 1810) dan diakui di seluruh dunia.

Sungguh berkesan dalam proses pembongkaran penyakit seterusnya mempercepatkan proses penyembuhan secara semulajadi. Ianya juga berfungsi sebagai agen penahan sakit (pain-killer) secara semulajadi tanpa kesan sampingan.

D-bless adalah makanan berfungsi berasaskan perubatan homeopathy untuk membina dan merawat kesihatan secara menyeluruh. Ia mengandungi ekstrak elektronik (elektronik coding) dari bahan berkhasiat yang telah diuji lebih 300 tahun oleh pakar pemakanan dan perubatan diseluruh dunia.

Antara masalah yang boleh diatasi dengan pengambilan D-bless adalah:-

* Anemia* Leukimia* Anti Kolestrol* Rhuematism* Keguguran* Alahan* Lelah* Menopause* Kanser* Masalah Haid* Ketidakseimbangan Mental* Sembelit* Fungsi Detokfikasi* Migrain* Masalah Darah* Jangkitan Bakteria* Kegemukan* Kencing Manis* Pneumonia* Penyakit Jantung* Hepatitis* Masalah Kelamin* Sinusitis* Thyroid* Penyakit Kulit* Barah Perut* Ketidakseimbangan Hormon

Code: FB-005WM:

RM48.00 EM: RM53.00 Bru: $27.50 S'pore: $26.00

No comments: